Es presenta la revista de la Coronació d'Espines

El Dissabte de Passió es va presentar la revista de Setmana Santa de la Coronació d'Espines.

Aquest any la revista es dedica a dos temes: remarcar la solidàriat en temps de pandèmia i també en potenciar el comerç de proximitat. 

La portada és una obra de Mònica Torralba, qui va rebre l'encàrrec de fer un símbol.  La mateixa Torralba aquest matí escrivia:  

"Quan Rebeca es va posar en contacte amb mi i em va proposar fer un cartell per a la confraria de Coronació d’Espines de Mataró i em va comentar que havia de ser un símbol en lloc d'una imatge el vaig tenir clar, li vaig proposar unes mans. Potser perquè a través de les mans es poden expressar moltes coses, des de la bondat, ajuda o protecció entre altres, però hi havia un inconvenient, la majoria d'aquests actes es fan amb contacte i en plena pandèmia havíem d'evitar. Així que vaig pensar en l'acte de pregar, per descomptat les mans havien de ser el centre d'atenció i havien de portar l'abillament del Jesucrist de la confraria. I amb totes aquestes idees va sorgir aquesta il·lustració de dues mans formant un triangle, com l'ull que tot el veu".

Clica sobre la imatge o aquí per accedir a la revista. 

Potser t'agraden aquestes entrades